Bovag logo
  1. HOME
  2. >
  3. De specialist
  4. >
  5. Jasper de Brouwer en Justin Verkoelen
Jasper de Brouwer en Justin Verkoelen in wasstraat
vakmanschap

Een feestje voor je auto

Ondernemen is risico nemen. Bijvoorbeeld door een wasstraat van 76 meter te realiseren in een dorp met negenduizend inwoners (Echt). Inmiddels heeft All-in Carwash zich bewezen. De tweede locatie opende eind 2021, in Nederweert. Naast kwaliteit en snelheid draait het om aandacht, weten Jasper de Brouwer (43) en Justin Verkoelen (26).

Justin: “In het dakdekkersbedrijf van mijn vader poetste ik van mijn dertiende tot mijn achttiende de busjes. Ik dacht toen niet ‘hier ga ik mijn beroep van maken’, maar ik heb er wél een liefde voor auto’s aan over gehouden. Ik kom uit een ondernemersfamilie. Het is me met de paplepel ingegoten: zelf je boontjes doppen, zelf keuzes maken.”

Jasper: “Justin heeft een goed zakelijk inzicht. Hij neemt de boekhouding en financiële zaken voor zijn rekening. Ik richt me op het personeel en de klanten. De technische zaken en acquisitie doen we samen. En we zijn allebei vooral veel op de vloer te vinden. Dat vinden we belangrijk. De wasstraat: daar is het feestje!”

Justin: “Ook in onze branche draait het meer en meer om duurzaamheid. Daarom hebben wij gekozen voor een volledig elektrische wasinstallatie. De stroom wekken we grotendeels zelf op via de zonnepanelen op onze daken. Dat is gewoon je verantwoordelijkheid als ondernemer.”

Jasper: “Om zelf veel op de vloer te kunnen zijn, hebben we de specialistische bewerkingen zoals polijsten en glascoaten in huis uitbesteed aan een in-house-detailer. Kunnen wij focussen op de primaire flow. Daarnaast hebben we in Echt een manager aangenomen. Die zoeken we ook voor Nederweert.”




Toewijding

Justin: “We zijn zeven dagen per week geopend, door de week tot 20.00 uur. Dus we draaien ook bereikbaarheidsdiensten. Via de telefoon kunnen we vanuit thuis de drukte in de gaten houden. Dan springen we bij als dat nodig is. Die toewijding vind ik heerlijk. Samen met Jasper aan dit succes werken, geeft me voldoening.”

Jasper: “De manager neemt ook een beetje druk van de ketel. We groeien en daar moet ons personeelsbestand in meegroeien. Gemiddeld komen er per locatie zo’n tweehonderd tot tweehonderdvijftig auto’s per dag. Op een drukke zaterdag loopt dat op tot zeshonderd. Onze klanten komen uit de hele regio én daarbuiten. Dat zien we aan de gegevens op de waspas, onze klantenkaart waarmee de klant korting en extra’s krijgt.”

Justin: “Klanten komen inderdaad van ver. Dat hebben we mede te danken aan onze zichtlocaties aan de A2. De locatie in Echt ligt daarnaast aan een provinciale weg die Duitsland met België verbindt. Een van onze grootste klanten is de politie. We reinigen hun hele wagenpark, inclusief motoren en ME-busjes. Daar hebben we speciale apparatuur en middelen voor, dat komt heel nauw.”

Dankbare glimlach

Jasper: “Onze regionale binding versterken we door voetbalclubs en verenigingen te sponsoren.”

Justin: “Klanten houden van acties, zoals de BOVAG WinterWasWeken. We hebben in januari op allebei de locaties zesduizend vouchers uitgedeeld. Het concept dat er altijd prijs is, spreekt aan. En de aandacht in landelijke media is mooi meegenomen.”

Jasper: “En als iemand het géén feestje vindt om met de auto door de wasstraat te gaan, dan rijden wij hun auto erdoor, terwijl zij een kopje koffie drinken. De dankbare glimlach daarna, daar doe ik het voor!”

BOVAG Lid Placeholder

All-In Carwash B.V.

Loperweg 1
6101 AE Echt
0495-741389

Producten & Diensten

  • Wassen

Voertuigen

Door gebruik te maken van onze website geef je toestemming voor het plaatsen van tracking cookies.